CAN (CONTROLLER AREA NETWORK) – sériová dátová zbernica s maximálnou teoretickou rýchlosťou prenosu 1Mbit/s. Prostredníctvom CAN dátovej zbernice (CAN-BUS) spolu komunikuje väčšina elektronických systémov vozidla
OBD (ON BOARD DIAGNOSTIC) – systém palubnej diagnostiky, ktorý úzko spolupracuje s riadiacou jednotkou a slúži na zisťovanie, čítanie závad, ktoré vzniknú pri prevádzke motora. Od 1.1.1996 je označovaný ako OBD II alebo v Európe nazývaným EOBD.
VAG (VOLKSWAGEN AUDI GROUP) – označovanie značiek automobilov z koncernu Volkswagen
ECU (ELECTRONIC CONTROL UNIT) – alebo riadiaca jednotka, má na starosti riadenie motora, alebo poznáme aj riadiace jednotky pre ABS, airbagy, klimatizácie, komfortné systémy a podobne
EEC (ELECTRONIC ENGINE CONTROL) – označenie pre riadiace jednotky, ktoré používa najmä automobilka FORD
EMS (ELECTRONIC MANAGMENT SYSTEM) – kompletný elektronický systém riadenia motora, ktorý zahrňuje nielen riadiacu jednotku ale aj všetky ostatné akčné členy a snímače
EPROM (ERASABLE PROGRAMABLE READ ONLY MEMORY) – pamäť pre permanentné uchovávanie dát. Takisto poznáme aj pamäť typu EEPROM, ktorá je elektronicky prepisovateľná
RAM (RANDOM ACCESS MEMORY) – je polovodičová pamäť, ktorá slúži na krátkodobé uchovávanie dát. Po prerušení napájania sa uložené dáta vymažú
MAP (MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE) – jedna zo vstupných veličín s ktorou pracuje riadiaca jednotka. Údaje informujú o podtlaku v sacom potrubí za škrtiacou klapkou
MAT (MANIFOLD AIR TEMPERATURE) – veličina teploty vzduchu v sacom potrubý
MAF (MASS AIR FLOW) – údaj o hmotnostom prietoku vzduchu v saní motora
IAT (INTAKE AIT TEMPERATURE) – teplota vzduchu v sacom potrubí. Táto hodnota slúži ku korekciám zloženia zmesi paliva
EGO (EXHAUST GAS OXYGEN) – alebo nám viac zrozumiteľný a používanejší názov LAMBDA SONDA, čiže meranie bohatosti výfukových plynov na obsah kyslíka
EGR (EXHAUST GAS RECILCURATION) – systém na znižovanie emisií motora. Pracuje na princípe recilkulácie výfukových plynov. Systém prisáva malé množstvo výfukových plynov späť do sania.
ECT (ENGINE COOLANT TEMPERATURE) – sa označuje teplota chladiacej kvapaliny
EFI (ELECTRONIC FUEL INJECTION) – je označovanie pre vstrekovací systém, ktorý je riadený úplne elektronicky
SFI (SEQUENTIAL FUEL INJECTION) – je systém sekvenčného vstrekovania paliva
chiptuning, chip tuning, chiptuning kosice, chipovanie, chiptuning presov, chiptuning michalovce, profesionalny chiptuning, chiptuning skoda, chiptuning audi, chiptuning bmw, chiptuning vw, chiptuning seat, chiptuning volvo, čistenie dpf košice, cistenie dpf kosice, cistenie dpf, cistenie fap, cistenie filtra pevnych castic, čistenie filtra pevných častíc, čistenie filtra pevných častíc košice, cistenie fap, čistenie fap filtra, cistenie dpf filtra, čistenie dpf filtra, čistenie dpf košice, cistenie dpf kosice, cistenie dpf, cistenie fap, cistenie filtra pevnych castic, čistenie filtra pevných častíc, čistenie filtra pevných častíc košice, cistenie fap, čistenie fap filtra, cistenie dpf filtra, čistenie dpf filtra, čistenie dpf košice, cistenie dpf kosice, cistenie dpf, cistenie fap, cistenie filtra pevnych castic, čistenie filtra pevných častíc, čistenie filtra pevných častíc košice, cistenie fap, čistenie fap filtra, cistenie dpf filtra, čistenie dpf filtra, čistenie dpf košice, cistenie dpf kosice, cistenie dpf, cistenie fap, cistenie filtra pevnych castic, čistenie filtra pevných častíc, čistenie filtra pevných častíc košice, cistenie fap, čistenie fap filtra, cistenie dpf filtra, čistenie dpf filtra, dpf cistenie, fap filter cistenie, DPF.